Oznámení školy

10
Dub

Česko-německý projekt - deváté ročníky.

Již po čtvrté zavítali na naši školu němečtí studenti. 8.a se rozdělila do dvojic a společně si připravila různé kvízy a hádanky, které pak dvojice německého a českého studenta luštila ve Varhanním sále. Ve druhé polovině programu je čeští studenti provedli po historické části města, kde zjišťovali různé informace. Navštívili například park Václava Havla nebo se vyfotili se sochou K. H. Máchy.

2
Dub

22. ročník Litoměřické notičky byl rekordní, ale teď se už se chystáme na zápis do 1. tříd...

Festival sborového zpěvu Litoměřická notička je již nedílnou součástí litoměřického kulturního života. Letošního ročníku, který se v konal v závěru března, se účastnilo celkem 27 sborů, tj. více než 700 účastníků! Proběhly 4 festivalové koncerty, které se konaly ve Varhanním sále školy a v Divadle Karla Hynka Máchy. Součástí festivalu byla regionální kola soutěží dětských a středoškolských sborů, kterých se účastnilo 22 pěveckých těles (rekordní počet) z celého Ústeckého kraje. Domácí sbory tradičně výborně uspěly.

27
Úno

Školní fórum

Na naší škole funguje již několik let školní parlament, kde se žáci druhého stupně a pátých tříd mohou vyjadřovat k fungování školy. Nejlepší šanci, jak prosadit svůj názor, mají však žáci na školním fóru, které se tradičně koná ve Varhanním sále. Letos proběhlo 21. února. Žáci v šestičlenných skupinkách sepsali nejprve, co se jim na škole líbí, a následně přemýšleli, co by změnili.

27
Úno

Recitační soutěž

Jednou z akcí, které každoročně pořádá naše škola, je recitační soutěž. Letos se konala v úterý 20. února. Žáci byli rozděleni do čtyř kategorií podle ročníku. Soutěž zahájila Jana Suchanová ze 7.a s úryvkem z knihy “Analfabeta Negramotná”. V první kategorii 2.-3. tříd postoupily do okresního kola Beáta Jurčíková a Květa Fousková. Ve druhé kategorii 4.-5. tříd se umístil na 1. místě Matyáš Ženkl a na 2. místě Klára Hubená. A nakonec ze třetí kategorie 6.-7. tříd postoupili Jan Bechyňský a Dorota Vraná.

6
Úno

Lyžařský kurz

Jako každý rok se naši sedmáci vydali na lyžařský kurz. Letošní lyžák byl ale jiný než ty předchozí. Jelo se do Herlíkovic a ještě k tomu byl tento pobyt o den delší. Nově se také běžkovalo. Ne každého to nadchlo, ale určitě to byla zajímavá zkušenost. Bylo hodně sněhu a lyžovalo se o sto šest. Večer se hrály hry a nakonec se psal test z přednášek, které byly každý den po večeři. Zvládli to i začátečníci, které vedla paní učitelka Slavíková s panem učitelem Fibichem.

18
Pro

Zlatá léta

Žáci devátých tříd si ve svých projektech přiblížili americký způsob života ve dvacátých letech minulého století. Růst životní úrovně s sebou přinesl bezstarostnost, užívání si, bavení, návštěvy kin, divadel, akcí.

15
Pro

Přečtěte si zpravodaj

Tv Božka vydala nový zpravodaj. Děti si ho můžou přečíst ve svých třídách, ostatní pak na stránkách školní televize. Zde jsou uveřejněny i všechny natočené reportáže.

15
Pro

Pérola barroca

Perla nepravidelného tvaru - pérola barroca - osmáci ji hledali v obrazech, na stavbách, sochách i v hudbě. Můžete se podívat do fotogalerie.

7
Pro

Naši stolní tenisté zvítězili v národním finále, aneb Božena s jedničkami ještě nekončí!

Letošní oslavy sto jedenáctého výročí školy mají na konci roku zlatou tečku a další jedničku. Naše družstvo stolních tenistů přivezlo zlatou medaili z mistrovství České republiky základních škol, které se konalo v Holicích. Viktor Skokan, Filip Kopecký, Jirka Šnajdr a Michal Drbohlav v cestě dvoudenním turnajem postupně porazili šest soupeřů z různých krajů a zaslouženě vyhráli. Celý turnaj měl skvělou organizaci. Nejtěžší zápas vybojovali proti favorizovanému Liberci. Viktor Skokan utekl soupeři ze dvou mečbolů a tím protivníka doslova zdeptal. To rozhodlo.

28
Lis

Tandemová výuka matematiky

Od září tohoto školního roku jsme zařadili do hodin matematiky tandemovou výuku. Ve fotogalerii si můžete prohlédnout snímky z dnešních hodin v 8. ročnících, kdy jedna skupina pracovala písemně pod vedením paní učitelky Ludvíkové na úlohách z přijímacích zkoušek, druhá část pak se mnou řešila matematické úlohy prostřednictvím informačních technologií. V polovině hodiny se žáci vystřídali. Práce byla dle ohlasů zajímavá, všichni se aktivně zapojili, což nás velmi těší :-) .

Stránky